niedziela, 12 maja 2013

nadzieja - wiara - miłośćkolory rasta.  dla rastafarianów mają szczególne znaczenie. zielony oznacza Afrykę i spokojny kraj, żółty to zagarnięte złoto przez kolonistów i dawne bogactwo Afryki, czerwony oznacza krew przelaną podczas walk z najeźdźcą. dla mnie najważniejsza jest miłość, dlatego od roku nosze rzemyk w tym kolorze na ręce. jest on też podtrzymaniem mojego serca przy życiu. ostatnio dołączyłam do niego pozostałe dwa kolory, bo wierzę w nadzieję i miłość. po prostu wierzę.

brakuje mi kogoś, kto zaśnie obok mnie i rano się obok obudzi. mam wewnętrzne pragnienie bycia kochaną, bo nie czuję się taką. nie od tej drugiej, jedynej osoby. wiem, że zanim spotkam tą jedyną osobę, minie miliony lat, a może będzie to już, zaraz? ale nie mogę się doczekać, chcę tego teraz! mam jeszcze wewnętrzną potrzebę bycia matką. może to egoistyczne, ale to maleństwo kochałoby mnie, a ja je. tak po prostu. przecież wiem ile miłości potrzebuje drugi człowiek. jeszcze więcej niż potrzebuje jej ja.

brakuje mi spontanicznych przygód, kwiatów, śniadań w cichej, jasnej kuchni z rana, spokoju, piękna, życia. nie czerpię tyle ile powinnam. chcę czerpać z kimś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz