niedziela, 22 marca 2015

na nagrobku mojej Mamy ktoś postawił znicz z napisem: "Bóg tak chciał". oburzyłam się. bo wcale, do kurwy nędzy, nie musiał tego chcieć!

brat mojego taty powiedział z kolei, że rycina Mamy w ogóle Jej nie przypomina. "bo Marysia się nie uśmiechała". no tak. jasne chujku! Mama nie lubiła cię nie tylko dlatego, że jesteś chamski i drwisz sobie z wszystkich, ale też dlatego, że wcale Jej nie znałeś. nie chciałeś poznać. bo gdybyś znał, to wiedziałbyś, że mimo wszystkich swoich chorób była pogodnym człowiekiem. i uśmiechała się najpiękniej. tylko ty tego nie widziałeś bądź nie chciałeś widzieć. dziwne, że ciocia Haliny widziała Mamę z dwa razy w życiu i gdy poszła zapalić znicz na Jej grobie powiedziała "cała Marysia".

a taty mama, dzień po śmierci Mamy, nawet nie dobę, powiedziała "musicie zapomnieć". dobrze babciu, o tobie też zapomnę.

jad się ze mnie wylał. wyżera mi dziurę w panelach, ale mnie jest lżej.

ludzie, zastanówcie się nad słowami i czynami. proszę.

4 komentarze:

  1. W takich sytuacjach ludzie powinni kilka razy zastanowić się, zanim coś powiedzą albo zrobią. Zapomnieć? Zapomnieć się nie da. Można oswoić się ze stratą, czego nie należy przyspieszać...
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno tutaj nie zaglądałam, przeglądałam ostatnio stare komentarze na blogu i jakoś kliknęłam na Twój profil, tak teraz czytam i... cholera, nie wiem jak to skomentować. Bo z autopsji wiem, że jakiekolwiek słowa w takiej sytuacji nie pomagają. A w dodatku można popełnić wpadkę slowną, która może komuś jeszcze bardziej otworzyć ranę. Aczkolwiek nigdy nie powiedziałabym czegoś takiego jak Twój wujek czy babcia. Bo nie można zapomnieć. Ktoś kiedyś powiedział, że ludzie odchodzą dopiero wtedy, kiedy o nich zapominamy - póki pamiętamy, jakaś cząstka, cząsteczka ich energii jest z nami. Zresztą, jak się kochało i kocha, bo kochać można nadal, to zapomnieć się nie da. Bądź silna, Szka, Mama jest z Tobą bez względu na to, co tamci wygadują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny humor w poście przelewa się strumieniami.

    (...) no tak. jasne chujku! Mama nie lubiła cię nie tylko dlatego, że jesteś chamski i drwisz sobie z wszystkich" :D x 100!

    na nagrobku mojej Mamy ktoś postawił znicz z napisem: "Bóg tak chciał" :D x 1000 Kurwa nie wiedziałem nawet, że robią takie pojebane napisy na zniczach :D Chyba też taki na grób taty kupię :D

    Tak czy siak, dobrze będzie :-) Częściej będę zaglądał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za teksty...? Wut, wut? WTF? Czy to się dzieje naprawdę? O.o

    OdpowiedzUsuń